סורגים

סורגים אחד מן האלמנטים הכי משמעותיים בכל דירה במדינת ישראל – הינו סורגים. מחויב מן המציאות לדאוג להגן על פתחי הכניסה לדירה מפאת גניבות ואף להעניק הרגשת ביטחון מלאה לכל מי שחי בדירה שלכם. סורג הינו האמצעי הכי בטוח של ייצור הגנה והן שמירה בדירה שלכם. בשנים קודמות הסורגים היו בנליים לחלוטין, ואין בוצעה סינרגיה […]

סורגים

אחד מן האלמנטים הכי משמעותיים בכל דירה במדינת ישראל – הינו סורגים.
מחויב מן המציאות לדאוג להגן על פתחי הכניסה לדירה מפאת גניבות ואף להעניק הרגשת ביטחון מלאה לכל מי שחי בדירה שלכם. סורג הינו האמצעי הכי בטוח של ייצור הגנה והן שמירה בדירה שלכם. בשנים קודמות הסורגים היו בנליים לחלוטין, ואין בוצעה סינרגיה עם העיצוב הכללי של הדירה ובלית ברירה רכשו אותם.
הסיטואציה כיום השתנתה, ניתן לתכנן סורגים במנעד נרחב שח תצורות וכן של דקורציות ולהפוך את הסורג לפריט עיצובי.

מדוע אין לוותר על הרכבת סורגים בדירה שלכם ?

המשמעות של הרכבת סורגים בדירה שלכם הינה רבה ביותר.
קודם כל, סורג עשוי להעניק לכם הרגשה של ביטחון בתוך הדירה שלכם במהלך עשרים וארבע שעות ביממה.
סורג אף מונע מגנב להיכנס דרך הצוהר ולהתחיל לגנוב לכם דברים בדירה שלכם.
באם יש לכם ילדים וגם אם לאו יש משמעות רבה להתקנה של סורג בדירה שלכם – סורג נותן הרגשה של ביטחון כל הזמן. סורג גם שומר בסיטואציה אשר בה ילדים משתובבים ועשויים לפתוח את החלון ואף ליפול במורד.
סורג מהווה שימוש של חיץ בין הפנימי לבין החיצוני, ללא הפרעה לאוויר, לאור ואף להתבוננות אל הנוף המרהיב.

סורגים לבית חייבים להיות בטיב מעולה

אין זה חשוב איזה סטייל של סורגים הנכם בוחרים, מי היצרן, מאיזה בית עסק ומה העלות שלהם, מה שהכי משמעותי בהצבה של סורג הינו הטיב שלו. משמעותי לבחור אחד כזה אשר הינו בעל תו תקן ושהינו אף מיוצר על תשתית של ברזל מיטבי והן איכותי. עליכם לוודא כי הסורג ייעשה בפרזול מקצועי וכן שיותקן  על גבי חלון באמצעות בעל מקצוע בעל ותק רב בתחום, אשר מבין כיצד יש להקים את הסורג בדרך הכי מיטבית.
הסורג האיכותי עשוי להיות צבוע בצבע אנטי חלודה וכן לשרוד לטווח הארוך ללא חלודה ובלי יותר מדי בלאי.

עצות עבור קנייה של סורגים לדירה שלכם

  • קיימים המון סוגים של סורגים שאפשר פשוט לעשות בהם שימוש, כמו למשל – סורג משולב עם שער כניסה, סורג מגולוון וצבוע, סורג נפתח או סורג קבוע.