הובלת דירה? ככה תעשו את זה ותעברו בשלום

הגיע הרגע והשעה כבר דוחקת והנה אתם כבר בשלבי העברת דירה, אין דבר יותר מרגש מלעבור דירה , עם כל החששות, והמחשבות של איך הכל יעבור בשלום? והאם כל ארגז ופריט ריהוט יגיעו למקום ובעיקר שלמים ומוגנים ללא ספק מדובר ביום שהוא לא פשוט. ובכל זאת אתם שואלים את עצמכם האם היום הזה ייגמר בתחושה […]

הגיע הרגע והשעה כבר דוחקת והנה אתם כבר בשלבי העברת דירה, אין דבר יותר מרגש מלעבור דירה , עם כל החששות, והמחשבות של איך הכל יעבור בשלום? והאם כל ארגז ופריט ריהוט יגיעו למקום ובעיקר שלמים ומוגנים ללא ספק מדובר ביום שהוא לא פשוט.

ובכל זאת אתם שואלים את עצמכם האם היום הזה ייגמר בתחושה טובה שהגעתם אל היעד בלי תקלות מיותרות בדרך? ובכן ברגע שיודעים לתכנן מראש איך תתנהל הובלת הדירה מתחילתה ועד סופה – הכל יעבור בשלום ברוב הפעמים. תכנון מראש יכול בהחלט להוריד לכם מעמסה גדולה מהראש ועוד לא דיברנו על הארגזים שאתם צריכים לפרק ולסדר בדירה החדשה. אז אם אפשר לחסוך במעט מהיום הזה זו ברכה.

לעשות סדר בבלאגן

זמן טוב לעשות סדר "פסח" הוא לא רק לפני פסח אלא גם בהעברת הדירה, איך זה קשור אחד לשני? ובכן רק כשעוברים דירה יודעים בדיוק מה יש בבית, בעיקר דברים שלא ידעתם שהם קיימים או לא זכרתם שיש לכם אותם. אם מדובר על פריטים הכרחיים שיכולים לשמש אתכם לדירה אליה תעברו כמובן שתשאירו אותם אך אם מדובר על פריטים שכבר אינם הכרחיים,בלויים ולא הייתם רוצים להעביר אותם – וותרו עליהם.

אותו הדבר עם משחקים של הילדים- בואו נודה על האמת הילדים של היום יש להם המון משחקים , חלק מהם נשחקים בקלות וחלק מהם נשארים לטווח ארוך. נדבר רגע על המשחקים שנשחקים מהר- בשביל מה להעביר אותם דירה? זה סתם תופס מקום בבית, וגם ארגזים שצריך לסחוב לא חבל?

ועוד לא הזכרנו בגדים- זה הזמן להיפטר מבגדים ישנים ולעשות קצת טוב לאחרים ולתרום לנזקקים כך אתם תרוויחו מקום פנוי (ובלי שאף אחד יישמע גם לקנות חדשים אבל רק אחרי שתעברו) וגם תעשו טוב לאחרים.

לבחור חברת הובלות מקצועית

זה נפלא שאח שלכם או דוד יעקוב הוא מוביל סחורה , אבל בשביל להעביר דירה צריך לדעת איך לעשות זאת לא מספיק שתהיה משאית גדולה שמכילה את כל תכולת הדירה שלכם. ולכן עוד בטרם מעבר הדירה תבדקו עם מספר חברות הובלות כיצד הם מעבירים? האם יש הגבלה לארגזים? האם אתם צריכים להביא את הארגזים בעצמכם או שהם מביאים ארגזים – ואם זה בתוספת תשלום. כמה מובילים מגיעים? איך הם עובדים- האם הם עוטפים כל פריט ריהוט- שזה דבר חשוב מאוד על מנת לא לפגוע בריהוט שלכם.

במידה וחלילה נגרם נזק למוצרים שלכם האם יש ביטוח על התכולה.

 

הובלת דירה תמונה

ובכלל אם יש לכם המלצה על חברת הובלות מסוימת ואתם סומכים על מי שהפנה אתכם אליו אז זה מצב אידאלי.

אם אתם מתגוררים באזור המרכז רצוי לבחור חברות הובלות דירה במרכז ולא מאזור אחר – כך ההובלה תהיה מהירה יותר , ואין כמו לסיים מוקדם כדי לסדר ולארגן את הדירה החדשה.

הובלות דירה הם מסוג המקצועות ששייכים למומחים ולכן עדיף להשאיר זאת למי שמנוסה ויודע בדיוק איך מתבצעת הובלת דירה.

להעביר מוצרים רגישים בעצמכם

אם יש לכם את היכולת להעביר מוצרים רגישים בכוחות עצמכם כמו מחשבים, או כלים שבירים שיש לכם קשר הדוק אליהם ואתם לא רוצים שהם יישברו – עדיף לעשות זאת , משום שחברות הובלות כאלו ואחרות לא יתחילו להניח כל פריט לאט לאט הרי הכל נמצא בארגזים, ואל תשכחו שאתם לא היחידים שצריכים לעבור היום דירה יש להם עוד לקוחות. 

לכן אם יש לכם מוצרים רגישים ביותר והדירה לא רחוקה ממקום מגורכם הנוכחי תעבירו בעצמכם – כך תהיו שקטים יותר שהפריט הגיע בשלמותו ולא נגרם לו נזק.

לתכנן מיקומם של הפריטים

כדי להקל קצת על מעבר הדירה , שבו עם בן או בת הזוג שלכם ותכננו מראש היכן כל פריט יהיה ממוקם בדירה החדשה. הכוונה לפירטי ריהוט גדולים כמו מערכות ישיבה, מקרר , ספרייה וכדומה.

כך גם תוכלו להקל על הובלת הדירה ותדעו בדיוק איפה כל דבר ימוקם, מאשר להתחיל לחשוב בזמן ההובלה ולהיכנס לוויכוחים מיותרים ואז יום הובלת הדירה יהפוך לסיוט לא חבל?

כשהכל מתוכנן וידוע מראש הסיכוי להפתעות לא נעימות הוא קטן.

שתפו את הילדים בהתרגשות

ילדים מטבעם סקרנים רוצים לדעת כל דבר וזה בסדר, במיוחד כאשר נוצרים שינויים בבית ובפרט כשמדובר על מעבר דירה- הם מתרגשים בדיוק כמוכם. תנסו לשתף אותם כמה שניתן לאפשר להם לסדר את הארגזים שלהם בכוחות עצמם כמובן שאם מדובר על ילדים קטנים יותר המשימה הזו מוטלת עליכם, אבל כאשר הם גדולים יותר בהחלט הם יכולים להיות לכם לעזר .

כך הם לא מסתובבים לכם בין הרגלים בלי לעשות כלום וצמד המילים "משעמם לי" נשמע רק פעמים בודדות ברקע- זה נותן להם תחושה שאתם סומכים עליהם והם מרגישים הרבה יותר בוגרים- כך כולם מרוויחים מכל עניין מעבר הדירה.

והכי חשוב שיהיה בשעה טובה בדירה החדשה.

עוברים דירה ומחפשים הובלה? אספנו בשבילכם רשימה של מובילים המתמחים בכל סוגי ההובלות. למציאת מוביל מקצועי לחצו כאן