מחפשת מאפרת? אלו חמשת הדברים שאת חייבת לבדוק

אירוע חשוב עומד בפנייך, את נרגשת ומלאת חששות בו זמנית. האם הכל מוכן כבר? מקום האירוע?, הקייטרינג , הבגדים שתלבשי? אם מדובר על החתונה שלך אז האירוע הופך להרבה יותר מלחיץ ומשמעותי , ומה בנוגע למאפרת ? את יודעת כבר מי תאפר אותך? איזה סגנון? היכן היא תאפר אותך? אם ענית בשלילה על לפחות 2 […]

אירוע חשוב עומד בפנייך, את נרגשת ומלאת חששות בו זמנית. האם הכל מוכן כבר? מקום האירוע?, הקייטרינג , הבגדים שתלבשי? אם מדובר על החתונה שלך אז האירוע הופך להרבה יותר מלחיץ ומשמעותי , ומה בנוגע למאפרת ? את יודעת כבר מי תאפר אותך? איזה סגנון? היכן היא תאפר אותך? אם ענית בשלילה על לפחות 2 שאלות כדאי שתקראי את ההמשך .

  1. תהיי את

עד כמה שזה יישמע ברור מאליו אבל ביום החתונה , או כל אירוע מרגש כזה או אחר את צריכה להרגיש בנוח, ומה זה אומר? פשוט להיות את- ואיך זה מתבטא באיפור? פשוט מאוד. אם את מכירה את עצמך מספיק טוב וסביר להניח שזה אכן כך את יודעת מה את אוהבת באיפור, אם במהלך חייך הרגילים את לא נוהגת להתאפר ואולי באופן מינימלי ביותר אז את יודעת שאיפור קלאסי הוא המתאים עבורך, אך עם ההיפך הוא הדבר ואת אחת שאוהבת להתאפר גם בחיי היומיום אז ביום האירוע את צריכה איפור קצת יותר מודגש מהרגיל. מאפרת מקצועית תדע להתאים את יכולות האיפור שלה לאופי שלך- את לא צריכה להיות מישהי אחרת ביום מיוחד שכזה גם אם המאפרת חושבת כך- זה אחד המדדים הטובים ביותר לזהות מאפרת מקצועית.

  1. איפור ניסיון.

כל ההכנות לקראת האירוע לוקחות אנרגיה וזמן לא מבוטל ואז את מוצאת את עצמך בלחץ של זמן ומזמינה מאפרת ביום האירוע- וזו טעות.

כדי שהאיפור יישב עלייך בצורה מדויקת, שתרגישי בנוח והכי טבעית חשוב מאוד לבקש מהמאפרת איפור ניסיון לפני האירוע , ביום בו קבעתן את מגיעה לאיפור הניסיון ויחד שתיכן מתאימות את האיפור, את אומרת מה אוהבת ומה לא והמאפרת יודעת להתאים לך את הסגנון הנכון, כך ביום האירוע לא תהיינה הפתעות גדולות מידי והאיפור ייצא בדיוק כמו שרצית.

  1. תיק עבודות

כשאת מחליטה להזמין אשת מקצוע ובמקרה שלך מאפרת מקצועית חשוב מאוד לבקש דוגמאות של עבודות איפור שהיא עשתה מדוע? כך תוכלי לדעת אם היא באמת מקצועית לפי התמונות , אם היא מדויקת, עובדת בקו נקי , ודבר נוסף האם היא תואמת את הסגנון שלך- יש מגוון רחב של סגנונות איפור : קלאסי, מעושן, טבעי, מודגש , הדבקת ריסים ועוד . כך תוכלי לדעת אם החיבור בניכן הוא מתאים רק מתיק העבודות שלה.

תמונה איפור

  1. המלצות ומחיר

כדי להיות שקטה ביום המיוחד שלך חשוב מאוד לקחת מאפרת מקצועית מנוסה ותואמת את הסגנון שלך ויש עליה המלצות חמות.

אחת החברות שלך או השכנה או מישהי שאת מכירה התחתנה לאחרונה או שכרה את שירותיה של מאפרת מקצועית והייתה מרוצה? או את בעצמך השתתפת באירוע ושמת לב כי היא מאופרת בסגנון שאת אוהבת? בקשי ממנה המלצה על המאפרת- כך תוכלי למצוא את המאפרת שתתאים לך בדיוק.

מספיק לבדוק בין 2-3 מאפרות מקצועיות אחרת הבלבול בקרב מאפרות רבות הוא גדול וההחלטה יכולה להתמהמה.

המלצות על מאפרת כזו או אחרת יכולות לחסוך לך הרבה זמן וכמובן גם כסף, לכן אל תתביישי לשאול היכן אותה כלה, או בעלת השמחה התאפרה – להיפך זה רק יכול להחמיא לה שהיא יודעת שהיא עשתה את החבירה הנכונה והמאפרת שלה ביצעה את העבודה בצורה מקצועית ביותר.

ולגבי המחיר?- גם פה יש כמה פרמטרים שחשוב לדעת:

אם את מחליטה שהיא תגיע עד אלייך הבייתה ותאפר אותך המחיר יכול להיות טיפה יקר לעומת ביקור בסלון הכלות.

יש לך מלוות ? אחיות או חברות המצטרפות אלייך ביום המרגש והמיוחד? אותה מאפרת יכולה לבנות לך חבילת איפור הכוללת איפור גם למלוות שנמצאות איתך- גם להן מגיע "שכר טרחה"

האם מדובר על איפור כלה, או איפור ערב גם פה יש הבדל במחיר ולכן חשוב לבדוק זאת טרם עבודת האיפור.

  1. כימיה עם המאפרת

זה ברור כי מדובר על יום לא פשוט עם הרבה סידורים, חששות, התרגשות וכל זה מתנקז אלייך.

כאשר את בוחרת מאפרת מקצועית בעיקר אם מדובר על איפור כלות חלק מהחוויה זה גם הכימיה שצריכה להיות בינך לבין המאפרת- היא מבינה אותך מרגיעה אותך משוחחת איתך- מאפרת ביום החתונה היא כמו חברה טובה שרוצה רק בטובתך ולכן זה אחד הדברים שלא כדאי להתפשר עליהם גם היא נחשבת למאפרת מקצועית ברמה גבוהה- כימיה והבנה זה הבסיס להבנת הלקוחה.

לסיכום:

אין ספק כי מדובר באירוע משמעותי ומרגש כאחד, וכדי שאותו ערב יעבור בשמחה אושר והרבה חיוכים.

חשוב מאוד לבחור את אנשי המקצוע הנכונים והמקצועיים.

כמו שלא תזמיני קייטרינג ברמה בינונית לאורחים שלך אותו הדבר גם לגבי מאפרת מקצועית – הרי לא תרצי שאחרי 3 נשיקות מהדודות ומהאורחים שבאים לברך אותך כל האיפור יימרח ותצטרכי להתעסק בפודרה במקום לקבל את פניהם – המאפרת תדע אילו תכשירים ומוצרי איפור יחזיקו מעמד כל הערב וכל מה שאת צריכה זה להמשיך לשמוח באירוע שלך.

אצלנו בעסקים 10 אספנו מאפרות מומלצות אתם מוזמנים לבחור אחת מהמאפרות המומלצות שלנו בקטגוריית מאפרות