ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ לדאוג לפינוי הפסולת  חשוב לזכור ניקיון לאחר שיפוץ שעל החברה להשאיר לכם מקום נקי לחלוטין ובוודאי ללא כל הפסולת הרבה שמלווה במהלך הזה, כאשר תוודאו יחד עם המשפץ שגם הוא ידאג לפינוי הפסולת כך שלא תפריע לעבודות שלו, ומצד שני גם חברת הניקיון אינה מנקה כל דבר, למשל פינוי פסולת כבדה, ולכן […]

ניקיון לאחר שיפוץ לדאוג לפינוי הפסולת 

חשוב לזכור ניקיון לאחר שיפוץ שעל החברה להשאיר לכם מקום נקי לחלוטין ובוודאי ללא כל הפסולת
הרבה שמלווה במהלך הזה, כאשר תוודאו יחד עם המשפץ שגם הוא ידאג לפינוי הפסולת כך שלא
תפריע לעבודות שלו, ומצד שני גם חברת הניקיון אינה מנקה כל דבר, למשל פינוי פסולת כבדה,
ולכן עליכם לכן לוודא כל פרט ולתאם הכל גם עם חברת הניקיון.  

ניקיונות לאחר שיפוץ איזה סוג ניקיון לבחור

חשוב לבחור גם את סוגי הניקיון שתרצו מבין אלו הקיימים, כי למשל פוליש קריסטל מחירו שונה מפוליש רגיל, וזהו פוליש שמתאים למשל רק למרצפות שיש, לכן חשוב לקבל תאום מראש כדי לא ליצור נזקים לרצפות שלא כל חומר ניקוי מתאים להם. פוליש ווקס למשל זהו חומר שעווה שנמרח בצורה אחידה על גבי הרצפה ומעניק ברק ומראה נקי, וכל מכונה לקרצוף הרצפה כוללת תכשירים כימיים וחשוב יהיה לבקש מראש באיזה חומרים או פוליש ישתמשו ומה יש בדירה שלכם, כי ישנם חומרים העלולים להיות מסוכנים לבית שלכם ועלולים לגרום גם לנזק בלתי הפיך. חשוב גם לדעת כמה זמן ימשך הניקיון, כי אולי אתם מתכננים להיכנס לדירה וקבעתם מראש סידורים חשובים בתאריך מסוים, למשל להעביר ריהוט וכדומה וכמובן שאין טעם לעשות זאת ללא תיאום מסודר. גם שזמן העבודה משתנה בהתאם לגודל הדירה, לכמות הלכלוך שיש, לסוג העבודה שאתם רוצים ועוד. זה יכול להימשך אולי שמונה שעות וניקיון יסודי של דירה אחרי שיפוץ יכול לקחת גם יממה שלמה, אולי אתם רוצים פוליש קריסטלי ואז יש להוסיף עוד שעות עבודה ועוד שינויים מסוג זה.

ניקיון לאחר השיפוץ מה כוללת העבודה 

הציפייה מעבודת חברת הניקיון לאחר שיפוץ היא כמובן שישאירו לכם דירה מסודרת ונקייה מאד, כך שתיכנסו לדירה במצב איכותי ביותר. עבודת הניקיון צריכה ניקוי יסודי מכל שאריות של בניה, ולנקות כל כתם של טיח או צבע וכדומה. מדובר בעבודה קשה ביותר, בעבודה רבה וחשוב גם שתתאמו אותה יחד כי אולי תבקשו למשל ניקיון יסודי יותר. לא תוכלו להיכנס לפני שהדירה נקייה, אז תוכלו לתכנן מה לנקות לבד ומה לנקות בעזרת חברת ניקיון.