לא מזמינים צימר עד שבודקים 10 דברים שהם חובה!

גם כשנראה אפור בחוץ או יורדות טיפות מזעריות של גשם עדיין תדעו כי אנו לקראת תחילתו של הקיץ, והתכנונים לחופשת הקיץ כבר מתחילים לבצבץ וכדאי לבדוק יעדים ומקומות בהם להעביר את חופשת הקיץ הכי כיף שאפשר. אחד הרעיונות המובילים ביותר ומה שרובינו מעדיפים זה להתארח בצימרים ומדוע? התחושה של החופש, הירוק, המים והמרחבים הגדולים מאפשרים […]

גם כשנראה אפור בחוץ או יורדות טיפות מזעריות של גשם עדיין תדעו כי אנו לקראת תחילתו של הקיץ, והתכנונים לחופשת הקיץ כבר מתחילים לבצבץ וכדאי לבדוק יעדים ומקומות בהם להעביר את חופשת הקיץ הכי כיף שאפשר. אחד הרעיונות המובילים ביותר ומה שרובינו מעדיפים זה להתארח בצימרים ומדוע? התחושה של החופש, הירוק, המים והמרחבים הגדולים מאפשרים לנו לצאת מהשגרה ולהרגיש חופש של ממש. מכיוון שתחום הצימרים כיום גדל בצורה דרסטית וכמעט בכל מקום ניתן למצוא צימר ברמה כזו או אחרת, אם זה יוקרתי יותר , או מתאים לזוגות בלבד או אפילו למשפחות המעדיפות לבלות את החופשה עם כל המשפחה במקום פסטורלי ונעים ולכן חשוב מאוד לבחור את הצימר שישאיר טעם של עוד והתמורה תהיה שווה . איך עושים זאת. בעזרת כמה דברים הכרחיים שחשוב לדעת לפני שמזמינים צימר.

  1. צימר מותאם אישית– אם אתם מעדיפים לבלות ביחד זמן איכות רק אתם הצימר שתזמינו צריך להיות שקט, אינטימי המיועד אך ורק לזוגות – הרי באתם לנוח, ליהנות ולבלות ביחד בלי רעש של ילדים או משפחות ולכן מראש חשוב לבדוק האם הצימר שאתם מעוניינים להתארח בו הוא אכן מותאם לכם . אותו הדבר גם להיפך אם אתם מעדיפים לבלות עם כל המשפחה ביחד בדקו היטב כי הצימר מספיק גדול ורחב למשפחה עם ילדים, האם יש מיטות שמתאימות לגילאי הילדים, אם יש לכם ילדים קטנים שיש צורך במיטת תינוק וודאו כי אכן הצימר ערוך ומוכן והוא מותאם לצרכים שלכם.
  2. מה יש בתוך הצימר– כדי שהחופשה תהיה מושלמת ותהנו מהשהות בצימר מומלץ לשאול את בעלי הצימר מה כולל הצימר, למשל האם יש ג'קוזי בצימר, טלוויזיה, פינת קפה, אם למשל אתם שומרי שבת ואתם מחליטים להתארח בשבת בצימר בדקו האם יש פלטת שבת בהישג יד, האם יש בריכה ליד הצימר או שאתם צריכים ללכת מרחק כזה או אחר כדי לשכשך במים. באם הצימר הוא עם מדרגות – דבר שיכול להקשות על מי שמתקשה ללכת. צימרים תמונה
  3. המלצות– אין כמו עיצה טובה מחבר שביקר בצימר וחזר עם חוויות . אם במקרה יש לכם חברים או משפחה שהתארחו בצימר מסוים והתרשמו לטובה ממנו – זו האינדיקציה הטובה ביותר לכך שמדובר בצימר טוב. אל תסתמכו על "המלצות" בפורומים שם לפעמים ההמלצות הן לא ממש אמינות. לכן תשאלו ממקור ראשון מישהו שבאמת היה שם וחווה את החופשה שלו ויכול להעיד במלוא ההגינות על השהות שלו שם.
  4. ארוחות– אין כמו ארוחות מפנקות בצימר באוויר הפתוח ובנוף הקסום, אבל יש צימרים שהן לא מספקים את כל הארוחות או אפילו כלל לא. בדקו היטב האם המחיר כולל ארוחות וכמובן איזה. בדר"כ מדובר על ארוחות בוקר אך לא תמיד לכן חשוב לוודא זאת לפני שמזמינים מקום.
  5. אטרקציות– בין אם אתם אוהבי גלים, גלישה או סנפלינג או אפילו סתם לשבת מול הים וליהנות מהזריחה חשוב לבדוק אילו אטרקציות יש באזור הצימר. וודאי אם מדובר בילדים – אילו אטרקציות יכולות להתאים לגילאים שונים. זה נחמד לבוא ולהתארח בצימר עם ילדים אבל כאשר אין להם ממש אטרקציות שמעניינות אותם השהות בצימר לא תהיה אידאלית.
  6. תאריכים פנויים– החלטתם על תאריכים מסוימים לצאת לצימר תהיו עקביים ותעמדו על זה – אם זה לא מתאים ובעלי הצימר מנסים למשוך אתכם ולהכתיב לכם תאריכים שנוחים להם משהו פה צריך להדליק נורה אדומה. בדקו שוב ותוודאו כי אכן התאריכים שביקשתם אכן פנויים.
  7. מחירים גבוהים בעונת השיא– זה ידוע כי הזמנת צימר בחודש אוגוסט הרבה יותר גבוהה מאשר בחודש יוני ואפילו יולי , נוסף על כך יש יתרון משמעותי אם אתם מזמינים מקום מבעוד מועד כך תוכלו להוזיל עלויות באופן דרסטי. אך אם בכל זאת אתם מעדיפים בחודשים הללו עשו השוואה בין מספר צימרים כי יכול להיות הבדל לא קטן בעלויות.
  8. שעות כניסה ועזיבה– עוד דבר שחשוב לוודא זה שעות הכניסה לצימר , אם אתם מגיעים מרחוק חשוב להתאים את שעות ההגעה כדי שלא תגיעו מוקדם מידי ועדיין הצימר לא מוכן ותצטרכו לחכות – זה לא נעים. לכן בדקו עוד בשיחת הטלפון מהן שעות הכניסה והעזיבה של הצימר.
  9. מה בסמוך לצימר– צימר מבודד ומרוחק זה יפה ונחמד אבל אם אתם רוצים קצת לטייל באזור ולהכיר את המקום יותר – על אחת כמה וכמה שמדובר במספר ימי שהות בצימר כדאי מאוד לדעת ולהכיר את הסביבה קצת יותר טוב- האם האזור הררי, עם צמחיה האם קרוב לנחלים וכדומה.
  10. אופן התשלום– כל צימר פועל בצורה אחרת מבחינת התשלום, יש כאלו הדורשים מקדמה על מנת לשריין את המקום עבורכם ויש צימרים שיבקשו את כל התשלום בתום השהייה, על כל פנים חשוב מאוד לברר את העניין הזה כדי שהכל יתנהל כשורה ואתם תצאו מאושרים וגם בעלי הצימר יידעו כי מדובר באנשים רציניים שבאו להתארח וליהנות מחופשת קיץ נעימה.

מתכננים חופשה בקרוב? רכזנו עבורכם רשימת צימרים מומלצים המתאימים לזוגות ולמשפחות. לצפייה ברשימה המלאה לחצו כאן

חופשה נעימה 🙂