התקלקל המזגן? ככה תמצאו טכנאי איכותי

כבר מרגישים את זה באוויר, האוויר עומד ותחושת המחנק כבר מעלה סימנים, הדבר הראשון שאנו עושים כאשר חם לנו זה פשוט וברור מאוד מדליקים את המזגן, אם זה בבית , או ברכב, שלא נדבר על מקום העבודה למי שעובד במשרד ממוזג המזגן עובד שם כמעט ללא הפסקה. אך מה קורה כאשר המזגן התקלקל? תחושת המחנק […]

כבר מרגישים את זה באוויר, האוויר עומד ותחושת המחנק כבר מעלה סימנים, הדבר הראשון שאנו עושים כאשר חם לנו זה פשוט וברור מאוד מדליקים את המזגן, אם זה בבית , או ברכב, שלא נדבר על מקום העבודה למי שעובד במשרד ממוזג המזגן עובד שם כמעט ללא הפסקה.

אך מה קורה כאשר המזגן התקלקל? תחושת המחנק כבר הגיעה ומרגישים מאוד לא נעים וחם מאוד. מחליטים להזמין טכנאי מזגנים שיעזור ויציל אותנו מהצרה הזו.

מי הוא טכנאי מזגנים איכותי?

ימי הקיץ כבר בפתח ותנאי השרב שהיו לפני כמה שבועות הזכירו לנו כי המזגן הוא ידידו הטוב ביותר של האדם במיוחד בימי הקיץ והשרב- כדי להיות מוכנים מבעוד מועד לימי הקיץ חשוב לבדוק את תקינותו של המזגן, איך עושים זאת? מפעילים את המזגן לכמה דקות ובודקים האם הוא מקרר מספיק, ואם לא זה יכול להיות מכמה סיבות:

או שהפילטרים של המזגן לא נקיים ועל כן לא נכנס מספיק אוויר ובעקבות כך המזגן אינו תקין ולא מקרר.

או שהמזגן ישן ועשה את שלו וזה הזמן לבצע התקנת מזגנים ולקרוא למתקין מקצועי שיבצע את הפעולה.

אם מדובר בתקלה מורכבת במזגן מתקין מזגן יידע בקלות לאתר אותה ולפתור אותה ולספק את השירות הטוב ביותר. טכנאי מזגנים מקצועי לא יספר יותר מידי סיפורי מעשיות הוא יגיע יבדוק וייגש מיד לעבודה, הרי בשביל זה הזמנתם אותו.

מזגן תמונה

בדקו היטב שאותו טכנאי מזגנים הוא אכן בעל מקצוע עם תעודות ותשאלו כמה זמן אחראיות יש לכם עבור העבודה שביצע- ברגע שיש אחראיות על העבודה אתם יכולים להיות רגועים כי מדובר בבעל מקצוע אמין ומקצועי. לרוב האחראיות על ביצוע העבודה היא בין שנה לשנתיים.

עוד דבר שכדאי לעשות וזה סקר בקרב מספר טכנאי מזגנים אם זה מבחינת המקצועיות שלהם האם הם מטפלים בבעיות כאלו ואחרות שכדאי מאוד לציין בפניהם, אם הם זמינים לזמן הקרוב ולא בנובמבר, וכמובן מה עלות התיקון או ההתקנה.

היחס כלפי מבקש השירות- זה טבעי להיות בלחץ כשהמזגן לא תקין והחום מגיע , כאשר אתם מתקשרים אל טכנאי המזגנים הקשיבו לקולו לטון הדיבור שלו , אם הוא כרגע עסוק הוא יגיד לכם בנימוס שיחזור אליכם , אבל לפי טון הדיבור תדעו אם הוא באמת רוצה לעזור לכם או שכרגע אתם מפריעים לו- זה לא נעים ובעיקר לא מרגיש מקצועי שבעל מקצוע מדבר בצורה לא נעימה לכן זה גם סוג של בדיקה הם אותו טכנאי סובלני כלפיכם.

טכנאי מזגנים או מתקין מזגנים שהוא נחשב באמת מקצועי לא יימצא עו "תקלות, שאינן קיימות הוא יבדוק היטב את התקלה עליה דיווחתם ועפ"י כך הוא יפעל על מנת לתקן אותה, לא פעם אנו שומעים על בעלי מקצוע שיצאו בנזק כספי גדול יותר ממה שהם חשבו וזה בעקבות הוספה של תקלות שלא היו ולא נבראו. ובכל זאת איך נדע אם אותו טכנאי לא באמת עובד עלינו? הרי אנחנו לא בקיאים בתקלות? הדבר הכי קל ופשוט זה להיות בסביבה כשהוא עובד , שהוא יידע שיש מישהו ששומר עליו ומפקח עליו שהוא עושה את העבודה נאמנה גם אם אין לכם גרם אחד של ידע בתחום התקנת מזגנים או טכנאות מזגנים.

מספיק שיהיה מישהו בסביבה העבודה תתבצע כמו שצריך.

עובד עצמאי או דרך חברה?

לא פעם נשאלת השאלה האם לפנות לקבלת שירות דרך עובד יחיד או בלשון מקצועית פרילנסר, או דרך חברה מסודרת. על פניו כאילו התשובה ברורה וטכנאי דרך חברה נשמע לנו הרבה יותר אמין – יש תחושה של אחראיות ואם זה דרך חברה מסודרת אז אנחנו מוגנים . ובכן לא בהכרח ומדוע? משום שלא מעט פעמים אנו שומעים על חברות שנחשבו כגדולות וידועות יום אחד פשוט רגל והחברה קרסה וחלק ממקבלי השירות לא קיבלו את השירות אבל הכסף הלך , לכן לא תמיד זה נכון.

מה שחשוב לשים לב זה שאותו טכנאי יש לו חשבוניות הוא עובד בצורה מסודרת ולא חאפרית, הוא נותן לכם מספר טלפון, אתם יודעים היכן למצוא אותו באיזו כתובת. ובמקרים רבים עדיף להגיע אליו דרך המלצות כך רוב הסיכויים שהוא לא ייעלם יום אחד- כמובן שכל מקרה לגופו ואין כמו אינטואיציה וכימיה עם טכנאי המזגנים , אבל יש נקודות שחשוב מאוד לשים לב אליהם כך הרבה יותר קל לפנות לטכנאי אמין שבסך הכל יבצע את העבודה ואתם תהנו מקיץ קריר עם מזגן שעובד ולא מפסיק ובטח שלא מתקלקל.

הכל מתחיל בבחירה הנכונה של בעל מקצוע, וזה נכון בכל דבר כאשר אנו מחפשים בעל מקצוע חשוב לנו שקודם כל יהיה אמין ולא יעבוד עלינו, כי בישראל כמו בישראל יש לא מעט חאפרים שיכול להיות שהם מבינים קצת בתחום שהם עובדים בו אבל יכולים להתחיל עבודה ולא לסיים אותה , או במקרים יותר קיצוניים להוות נזק רב יותר ממה שהיה ואנו נותרים ללא שירות וללא כסף.

בדיקה מקיפה וקפדנית תנמע את כל אי הנעימויות הללו ותיתן לנו שקט נפשי והקלה שקיבלנו את השירות הנכון והמקצועי ביותר.

 גם לכם התקלקל המזגן? רוצים לבצע התקנה חדשה של מזגן? הכנסו לקטגוריית טכנאי מזגנים ותוכלו למצוא רשימה של טכנאי מזגנים המספקים שירותי תיקון והתקנה.