איך מוצאים שיפוצניק אמין עם שירות מעולה

אין בית בישראל שלא זקוק לשיפוץ, גם אם מדובר על דירה חדשה תמיד יהיה מה להוסיף אם זה קיר גבס קטן , או שדרוג מטבח וכמובן שהיד עוד נטויה והמחשבה היא רבה. גם אם זה לא מאוד הכרחי וקירות הבית עדיין לא מתפרקים- בתקווה שלא מגיעים למצב הזה עדיין "שיפוץ קל" משפר את ההרגשה והבית […]

אין בית בישראל שלא זקוק לשיפוץ, גם אם מדובר על דירה חדשה תמיד יהיה מה להוסיף אם זה קיר גבס קטן , או שדרוג מטבח וכמובן שהיד עוד נטויה והמחשבה היא רבה.

גם אם זה לא מאוד הכרחי וקירות הבית עדיין לא מתפרקים- בתקווה שלא מגיעים למצב הזה עדיין "שיפוץ קל" משפר את ההרגשה והבית פתאום נראה הרבה יותר חדש, גדול ונעים להיות בו.

אבל איך עושים זאת? איך יודעים מאיפה להתחיל? והאם מה שאנו רוצים הוא באמת מה שאנו צריכים? על דבר אחד בטוח אין וויכוח זה שצריך להזמין שיפוצניק מקצועי שיעזור לנו בפנטזיה וייבצע את החלום וייקח אותו מעולם הדמיונות לעולם המציאות.

אתה השיפוצניק שחיפשתי

יכול להיות שהבעל שלך הוא מעולה בשבירת קירות אבל מה לגבי השלב הבא ?האם הוא יודע איך לעצב את הקיר מחדש? זו השאלה המרכזית. ברגע שמחליטים על שיפוץ הבית וגם אם מדוב רעל שיפוץ קטן, החלפת אמבטיה, או צביעת קיר עדיף שבעל מקצוע יעשה זאת.

תהליך החיפוש אחר השיפוצניק מתחיל דבר ראשון שכדאי לשים לב לפני שבוחרים את מי שישפץ לכם את הבית זה לראות עבודות שהוא ביצע במקומות נוספים- כך הרבה יותר קל להתחבר או לא לעבודות שלו ולסגנון העבודה שלו, האם זו עבודה נקייה , האם השיפוץ לטעמכם , זו אינדיקציה אחת מיני כמה שיכולה להעיד כי אכן מדובר בשיפוצניק שאתם רוצים "כזה" בבית שלכם.

תכנית עבודה מסודרת- עד כמה שזה נשמע "קפדני" מידי אבל עדיף ככה . תכנית עבודה מסודרת יכולה לחסוך הרבה הוצאות מיותרות וגירעונות שלא תרצו להיות שם שזה קורה. תכנית מסודרת עבורכם יכולה להיות ראשי פרקים שכאשר הולכים לפיה אתם רואים כי העבודה נעשית באופן מבוקר ומקצועי. דבר נוסף כאשר יש תכנית עבודה מסודרת יש דד ליין הכל מנוהל בצורה תקינה ואתם יודעים פחות או יותר מתי אמור להסתיים השיפוץ- למה פחות או יותר משום שזה אף פעם לא מסתיים בדיוק בזמן תמיד יהיו קצוות שצריך לסיים. אך ברגע שיש תכנית מסודרת ואותו שיפוצניק הולך לפיה שלב אחר שלב – אין ספק כי גם העבודה תזרום הרבה יותר טוב וגם סיום העבודה יגיע לקיצו כמה שיותר מהר.

פגישה ראשונה

בדיוק כמו בדייט אתם מחליטים להתקשר לשיפוצניק ומתחילים לדבר איתו בטלפון , על פניו נשמע שהוא מבין במקצוע ואתם מחליטים לעלות שלב ולהזמין אותו אליכם כדי לבדוק את המשך השיחה. אין ספק כי ברגע שהוא נכנס לביתכם אתם תדעו אם מדובר על שיפוצניק מקצועי במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב על שיפוצניק שמתיימר להיות כזה. הוא יקשיב לכם ולצרכים שלכם, אתם תסבירו לו מה אתם רוצים לשפץ בבית ולפי הנתונים האלו הוא יידע מה נכון ומתאים לכם. שיפוצניק מקצועי לא ידחוף לכם סתם שיפוצים שאתם לא צריכים הוא יהיה קשוב אליכם איך יודעים את זה? פשוט מרגישים על הבן אדם האם כוונתו היא באמת לשפץ לכם את הבית במטרה ליעל ולשדרג את הבית ולתת לכם הרגשה טובה , או לא.

תקציב – בלי חריגות

אחת הבעיות העיקריות כאשר נכנסים לשיפוץ זה חריגות בתקציב – לא מדובר על חריגות קטנות אלא סכומים גבוהים יותר מידי. החלטתם על סכום מסוים להוציא עבור השיפוץ שלכם בבית? תעמדו מאחוריו ותהיו עקביים . שיפוצניק שקובע איתכם סכום מסוים לשיפוץ ולאחר מכן דורש סכומים נוספים פה יש קצת בעיה – חשוב מאוד לתכנן היטב מראש את התקציב ולא לאפשר לאף אחד לשאוב מכם עוד כספים- מבלי שאף אחד יידע שיפוץ זו הוצאה גדולה ולא לכדאי להיכנס לבורות שאי אפשר לצאת מהם, אלא בורות שאפשר רק לשפץ אותם.

שיפוצים תמונה

לכן אל תתפתו להוסיף סכומים גדולים מעבר לתקציב שתכננתם- ואם זה קורה מה עושים? במידה ויש חריגה בתקציב בדקו מה הכי נכון לכם כרגע מבחינת השיפוץ יכול להיות שיש דברים מסוימים שכדאי לוותר עליהם כעת ולשפץ אותם בשלב מאוחר יותר.

בשעה טובה הבית שופץ- אבל יש תקלה מה עושים?

חדר האמבטיה נראה כמו בית המלוכה של הנסיכה מבריטניה ? חלום. בימים הראשונים הכל נראה מצוין והכל עובד כמו שצריך, אבל פתאום מתגלה תקלה, אולי הברז קצת מטפטף , או דלת ארון האמבטיה לא נסגרת עד הסוף – מיד פונים אל השיפוצניק ומבקשים שיגיע כדי לתקן את הליקויים.

אך מה עושים כאשר אין חשבונית? , או השיפוצניק לא עונה? – זו בעיה.

לכן לפני שהשיפוצניק לוקח פטיש, מברג או מפתח שוודי וודאו יחד איתו כי כאשר יש איזו שהיא תקלה הוא מגיע לסדר, שיש לכם אחריות על העבודה שנעשתה, ולא פחות חשוב זה שאתם מקבלים באופן מסודר חשבונית ופירוט על העבודה שהוא ביצע- הדברים הללו אמנם נראים ברורים מאליהם אבל טרם השיפוץ יש לחשוב על כך כדי לא להישאר עם הברז ביד ובלי מענה הולם מצד מספק השירות.

שירות טוב הוא לא פחות חשוב מעצם השיפוץ עצמו- ברגע שיש מי שעומד מאחורי העבודה שלו והוא אחראי עליה אין ספק כי מדובר במקצוען אמיתי שאוהב ומכבד את העבודה שלו.

מתכננים שיפוץ בקרוב? בקטגוריית שיפוצניקים תוכלו למצוא קבלני שיפוצים המתמחים בשיפוץ דירות ומבנים.