איך לבחור את הקייטרינג המושלם לאירוע

אתם מתכוננים לאירוע הגדול של חייכם , כמעט הכל מוכן אם זה השמלה , החליפה, אולם האירועים או גם האירועים בו אתם חוגגים את האירוע שלכם, וכן גם קישוטי השולחן , אך מה בנוגע לאוכל? כדי שאירוע כמו שלכם יעבור חלק בגרונם של האורחים צריך לבחור את הקייטרינג שיעשה את הערב- כי בואו נודה על […]

אתם מתכוננים לאירוע הגדול של חייכם , כמעט הכל מוכן אם זה השמלה , החליפה, אולם האירועים או גם האירועים בו אתם חוגגים את האירוע שלכם, וכן גם קישוטי השולחן , אך מה בנוגע לאוכל? כדי שאירוע כמו שלכם יעבור חלק בגרונם של האורחים צריך לבחור את הקייטרינג שיעשה את הערב- כי בואו נודה על האמת שרוב האורחים המגיעים לאירוע מעדיפים לאכול טוב ובואו נהיה כנים יותר שבתום האירוע או לאחריו ידברו על האוכל.

בשביל שהאירוע יהיה מכובד ויתאים לכל האורחים או לפחות לרובם חשוב לבדוק מספר דברים לפני שמחליטים על איזה קייטרינג להזמין.

לבחור את סגנון האוכל

בשלב הראשון כאשר בוחרים קייטרינג לאירוע חשוב מאוד לקחת בחשבון את סגנון האוכל- האירוע הוא כולו שלכם ואתם אלו שמחליטים מה יהיה הקונספט אם אתם מעדיפים אוכל חלבי בדקו היטב מה חברות קייטרינג לאירועים מציעים בקשו תפריט ותבדקו היטב האם זה מתיישב עם מה שציפיתם. מומלץ לבדוק לבדוק מספר חברות קייטרינג כדי לקבל תמונה כוללת ולעשות השוואות הן במחיר והן באופציות הפרוסות לכם בתפריט.

החלטתם על תפריט בשרי או משולב – נהדר גם כאן תוכלו לבדוק כמה חברות המציעות שירותי קייטרינג ולהחליט על מה אתם הולכים.

כמה חברות קייטרינג לבדוק?

לאחר שהחלטתם על סגנון האוכל כעת נותר לגשת לדבר האמיתי וזה לקבוע פגישות עם מספר חברות קייטרינג. אל תשכחו כי כאשר אתם מגיעים לכל חברה באשר היא אתם גם טועמים את הקייטרינג שלהם .

ככל שיהיו יותר חברות קייטרינג שתלכו אליהם כך הבלבול יהיה גדול יותר ולכן מומלץ ללכת לעד 3 חברות קייטרינג על מנת באמת לבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה לכם.

בקשו מידע מעמיק יותר

זה נכון שההתרגשות בשיאה ולא תמיד שמים לב לפרטים, אבל תחשבו רגע על האורחים המגיעים לשמח אתכם – הם רוצים להרגיש טוב באירוע שלכם והאוכל יהיה טעים ונקי, ולכן בדקו היטב מי עומד מאחורי הבישולים בקשו מידע נוסף על השף ועובדי המטבח מי מכין את האוכל? כמה ניסיון יש לו? שאלו שאלות על מנת לקבל את כל המידע הפרטני. כך גם תדעו מה תקבלו וגם תהיו שקטים יותר באשר להזמנה שלכם.

קייטרינג תמונהמלבד זאת חשוב לבדוק את חברת הקייטרינג עצמה כמה שנים היא פועלת בתחום? בקשו לראות תעודות המאשרות כי אכן מדובר בחברה אמינה ומקצועית ולא מישהו שיודע לבשל והחליט לפתוח חברת קייטרינג- זה מאוד חשוב משום שיש פה אחריות גדולה על מספר אנשים גדול מאוד.

צוות קבוע באירוע

אירוע טוב הוא אירוע שמתנהל כשורה בלי הפרעות מיותרות, כל אחד יודע את מקומו ותפקידו. אותו הדבר לגבי צוות המלצרים תסכמו עם חברת הקייטרינג כי לכל שולחן יהיה את צוות המלצרים שלו , כך שאם אורח מבקש מאכל מסוים או כל דבר שיהיה מלצר זמין בסביבה שיביא לו את מבוקשו .

צוות קבוע באירוע בהחלט מראה על רצינות והכנה מראש וכבוד לאורחים. כך האורחים יידעו שהם יכולים להיות רגועים ובמידה וחסר משהו על השולחן אחד מאנשי הצוות יהיה בסביבה על מנת לספק לו מענה מיידי במקום.

תקציב מראש

ידוע כי הפקת אירוע היא הוצאה לא פשוטה ולא קטנה כלל, הזמנת קייטרינג זה חלק זעיר בפאזל של האירוע ולכן פה חשוב לנהל תקציב מראש ולדעת סכום מסוים מיועד רק לקייטרינג- להשתדל לא לחרוג ממנו.

לפני מועד האירוע כמה ימים מראש נסו לוודא כמה אורחים מגיעים על מנת להזמין במדויק כמה שניתן את המנות לאירוע- תמיד יש רזרבה אבל ברגע שיש תקציב נכון וכמות המנות תואמת למספר האורחים ההוצאה לא תחרוג יתר על המידה ואתם תעמדו בתקציב שהצבתם לכם.

דבר נוסף הוא לסכם עם חברת הקייטרינג לאירועים כיצד יתבצע התשלום , האם מקדמה מראש – לרוב חברות הקייטרינג גובים 60-70% מגובה התשלום מראש ואת היתרה לאחר האירוע – בדקו זאת היטב כדי שלא יהיו הפתעות לא נעימות.

ובנוגע לטיפים למלצרים? נהוג לרוב לתת טיפים תבררו מה הסכום שבדר"כ נותנים . חשוב להיות מסודרים בתשלומים לכן הכינו מראש מעטפות המיועדות לכל איש צוות באשר הוא על מנת להקל על עצמכם וגם שכל אחד יקבל את השכר המגיע לו.

אהבה ממבט ראשון

זוכרים איך הכרתם? זו הייתה אהבה ממבט ראשון? או כימיה בהמשך? נפלא אותו הדבר גם עם חברת הקייטרינג שאתם בוחרים- כבר מהרגע הראשון אתם תרגישו כי מדובר בחברה שרוצה לעזור לכם שהאירוע שלכם יהיה מושלם, או להיפך חברה שרק רוצה את הכסף שלכם. בזה אי אפשר לטעות והלב הוא שמרגיש. לכן בדקו מספר מקומות על מנת באמת להגיע לחברת הקייטרינג האחת והיחידה.

קייטרינג לדוגמא

הכל טוב ויפה על הנייר , אתם ישובים במשרד הנעים והממוזג של החברה ומסבירים לכם בדיוק כיצד מתנהל האירוע. אבל אין כמו מראה עיניים ולכן עדיף שתתארחו באירוע שבו הקייטרינג שבחרתם עובד ותראו בפועל איך זה באמת מתנהל. כך תהיה לכם מראה מושלמת להתנהלות הקייטרינג בזמן אמת וההחלטה הרבה יותר קלה.

מחפשים קייטרינג? הגעתם למקום הנכון. אצלנו תמצאו רשימה מפורטת של חברות קייטרינג המתמחות בכל סוגי האוכל וההגשה. כנסו לקטגוריית קייטרינג ותוכלו לבחור בקייטרינג המתאים לאופי האירוע שלכם ולתקציב העומד ברשותכם.