איך יודעים אם מנעולן מקצועי ולא חאפר

איך יודעים אם מנעולן מקצועי ולא חאפר רובינו משתמשים או השתמשו בעבר ובהווה בשירותיו של מנעולן , אם לצורך פעולה יחסית פשוטה שרק מנעולן מקצועי יכול לעשות וזה החלפת מנעול או במקרים מורכבים יותר כמו פריצת דלתות באופן מבוקר. כיום יש מנעולנים רבים המציעים את שירותם המקצועי, ומבטיחים כי כאשר נזמין את שירותיו אין ספק […]

איך יודעים אם מנעולן מקצועי ולא חאפר

רובינו משתמשים או השתמשו בעבר ובהווה בשירותיו של מנעולן , אם לצורך פעולה יחסית פשוטה שרק מנעולן מקצועי יכול לעשות וזה החלפת מנעול או במקרים מורכבים יותר כמו פריצת דלתות באופן מבוקר.
כיום יש מנעולנים רבים המציעים את שירותם המקצועי, ומבטיחים כי כאשר נזמין את שירותיו אין ספק כי הבעיה תיפתר בקלות, חלקם אכן עושים את עבודתם נאמנה ובאמת פותרים את הבעיה באופן מהיר והכי חשוב מקצועי, אך יש לא מעט מנעולנים שיודעים דבר אחד או שניים בהחלפת מנעול אבל אופן העבודה שלהם אינו מסודר, או במילים אחרות הם סוג של חאפרים . לפעמים זה מצליח והם במקרה עשו עבודה טובה אך מה קורה כאשר יש בעיה סבוכה יותר למשל מישהו נתקע מחוץ לבית ואינו יכול להיכנס לביתו והדלת נתקעה- הוא זקוק לפורץ דלתות מקצועי שיסייע לו.

בעזרת מספר דגשים חשובים מאוד שכדאי לשים לב אליהם תוכלו לדעת מי באמת מנעלן מקצועי ומי לא.

טיפים לבחירת מנעולן מקצועי

מספר טלפון נייד – הגעתם למנעולן מסוים ראיתם המלצות באתר , או בפורום כזה או אחר ואתם מנסים את מזלכם ויוצרים איתו קשר- לפני שאתם מרימים את הטלפון ומתקשרים בידקו אילו מספרי טלפון מופיעים באתר או במקורות הפרסום השונים שלו אם מדובר במספרי טלפון ניידים וכביכול יש ברשותו מספר סניפים ברחבי הארץ כאן צריך לעלות חשד קל , משום שמנעולן אמין ומקצועי יש לו חנות מסודרת עם מספר טלפון קווי ששם ניתן לראות מי הוא בעל החברה וכמובן לשאול שאלות.

מחיר בטלפון- מנעולן שמכיר ויודע את עבודתו והוא כבר מנוסה יידע לתת מחיר בטלפון על סמך תיאור הבעיה, כמובן שעדיף לפרט כמה שאפשר כך הסיכוי שהמחיר יהיה מדויק הוא גבוה .
כמובן שכל מקרה לגופו ולעיתים יש תקלות נוספות שלא זוהו במהלך השיחה אז אותו מנעולן מקצועי יידע לכמת זאת מבחינת עלויות. אבל לרוב מנעולן מקצועי יידע לנקוט במחיר הריאלי בטלפון.

פנקסי חשבוניות- כמה שזה נשמע סך הכל "פיסת נייר" אבל זו בעצם תעודת המקצוע ברגע שמנעולן אינו מספק ללקוח חשבונית על העבודה שהוא ביצע ובה מפורט בדיוק מה נעשה בבית הלקוח תדעו כי מדובר בחאפר – חשוב מאוד לבקש חשבונית כך זה גם סוג של אחראיות של אותו מנעולן, פורץ ברשיון . ברגע שיש תקלה או בעיה מסוימת ויש הוכחה דהיינו חשבונית תשעו שאתם מכוסים ובעל המקצוע צריך לספק את השירות המקצועי ולתקן את התקלה במלואה.תמונה מנעולן

מוצר סגור באריזה- כמו שלא תקנו פריט שאינו באריזה סגורה כמו אוכל, משחקים ועוד אותו הדבר כאשר מדובר במנעול, צילינדר או כל חלק כזה או אחר. ברגע שמוצר הוא פתוח הוא נחשב משומש ויכול להיות שהוא אינו תקין גם אם הוא נפתח לפני כמה רגעים, מנעולן מקצועי יביא את המוצר ארוז , סגור ויוודא איתכם כי המוצר הוא אכן סגור הרמטי – יש כאלה שיגדילו ויבקשו מכם לפתוח את המוצר כדי שבאמת תראו במו עיניכם כי אכן מדובר במוצר סגור. חשוב שיהיה שם המוצר על האריזה והמותג שלו כך בוודאות תדעו כי אכן המוצר חדש.

סקר שוק למוצרים- כיום הצרכן הישראלי מאוד מודע לאפקט המחיר ובודק היטב איפה ניתן לקבל את המחיר הטוב ביותר וכן גם הזול. אם על פרטי לבוש , או ריהוט עושים סקר של מחירים אותו הדבר גם לגבי מנעולים, צילנידרים או אפילו שירותי פריצה, חשוב מאוד להיות מודעים למחיר לדעת פחות או יותר מה המחיר הנהוג בשוק ובכך תהיה לכם את התמנה הכוללת של כמה עליכם לשלם. מנעולן הגיע לביתכם ונקב בסכום לא הגיוני ראו זאת כאות אזהרה ובדקו היטב למה הוא גובה מחיר כזה- יכול להיות שהוא חאפר שרוצה להרוויח יותר על המוצר. אומרים ידע הוא כח ובדיוק כך חשוב מאוד לערוך את הבדיקה הזו. גם ככה אתם צריכים לחכות עכשיו כמה דקות עד שיגיע מנעולן לעזור לכם אז בזמן הזה אתם יכולים לבדוק מה עלות המוצר שצריך להחליף.

לזהות את התקלה באופן מיידי- מנעולן מקצועי יידע לזהות את התקלה בצורה מיידית או לאחר בדיקה , ברגע שהוא מזהה את התקלה הוא יתקן אותה- נשמע מובן מאליו. אך לא תמיד כך הדבר יש בעלי מקצוע שאמנם מזהים את התקלה אבל על הדרך מייצרים בעיות נוספות שמקפיצות את המחיר למעלה. לכן חשוב מאוד ורצוי להיות בקשר עין עם אותו בעל מקצוע ולראות מה בדיוק הוא עושה וכיצד הוא מתקן את התקלה- רוב הסיכויים שהוא יראה שיש "פיקוח" עליו הוא יבצע את העבודה כנדרש.

כאמור יש המון בעלי מקצוע בתחום המנעולנים , תחום זה הוא פרוץ תרתי משמע ויש לנהוג ברגישות ולשים לב כי אכן מדובר בבעלי מקצוע אמינים ומקצועיים. לפעמים זה רק עניין של אינטואיציה , אבל כדאי לבדוק היטב את מי אתם מזמינים אליכם ומי באמת יחלץ אתכם מהצרה ויפתח לכם את הדלת לרווחה.

תוכלו למצוא פה באתר באינדקס העסקים רשימה של מנעולנים מומלצים בקטגוריית מנעולנים